♥حس با تو بودن♥

پرستوهای عاشق

اول از روی ادب ای گل زیبا سلام ، دوم از روی محبت به شما دارم پیام...سلام به دوستان عزیز ممنون از اینکه وقت با ارزشتون رو در خدمت من گذاشتین...قبل از رفتن نظر یادتون نره...دوستدار همگی شما ♥مهرسا♥

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

♥حس با تو بودن♥

حس قشنگیه

یكی نگرانت باشه

یكی بترسه از اینكه یه روز از دستت بده

سعی كنه ناراحتت نكنه،

حس قشنگیه...

وقتی ازش جدا میشی اس ام اس بده

عزیز دلم رسید؟

قشنگه: یهو بغلت كنه،

یهو . . . تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم

بگه كه حواسم بهت هست

حس قشنگیه ازت حمایت كنه...

آره...

دوست داشتن همیشه زیباست...


نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت18:02---17 فروردين 1394
لایکی عزیزم
پاسخ:قربونت خوشگلم


الی
ساعت17:52---17 فروردين 1394
لایک عزیز دلللللللللللللمعالی بود
پاسخ:ممنونم ابجی نازم ♥


پارسا
ساعت23:27---16 فروردين 1394
خواهر لاینی
پاسخ:خخخخخ خواهر رومی


اراگل
ساعت18:47---14 فروردين 1394

به احترامِ هر قطاری که از راه می‌رسد
کلاه برمی‌دارد از سر
مردی که سال‌هاست
قطاری دل‌اَش را بُرده‌ است!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 14 فروردين 1394برچسب:, ساعت 1:54 توسط ღمهرساღ