♥به سلامتی بی معرفت خودم....♥

پرستوهای عاشق

اول از روی ادب ای گل زیبا سلام ، دوم از روی محبت به شما دارم پیام...سلام به دوستان عزیز ممنون از اینکه وقت با ارزشتون رو در خدمت من گذاشتین...قبل از رفتن نظر یادتون نره...دوستدار همگی شما ♥مهرسا♥

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

♥به سلامتی بی معرفت خودم....♥

هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره

 

که اون بی معرفت

 

دوست داشتنی ترین آدم روزگاره

 

به سلامتی بی معرفت خودم

 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت8:12---28 بهمن 1394
سلام
ووبلاگ بسیا رعالی داری دستت درد نکنه
خودتم عالی هستی لایکککککککککککککک

پاسخ:لایک به نگاهت ممنون بابت نظرت


مهران
ساعت11:29---6 بهمن 1394
علی بود ممنون
پاسخ:لطف داری فدات


امیر حسین
ساعت18:47---5 ارديبهشت 1394
سلام مادر معرفت تمدن ایران

عالی نبود ولی بدم نبود


پاسخ:خخخخ حرف دلتو بگو عالی بود روت نشد بگی مودونم ممنون بابت نظرت


امیدعلی/شب بوهای عاشق
ساعت16:08---22 فروردين 1394
لااااااااااااااااااااایییییییی ییییییییییییییییییییییییییک

دمتون گرم قشنگه ایشالا موفق شین


پاسخ:ممنونم لایک به خودت داداشی امید علی همجنین شما در تمام مراحل زندگی موفق باشید


حسنک
ساعت20:27---20 فروردين 1394

اوغ

خاک بر سر کسی که بخواد از خود گذشتی -در حد المکپیک- بکنه و بیاد تو رو -برای رضای خدا- بگیره!
چه بی معرفت، چه با معرفت! منتظر نباش زنیکه نقهم
کسی نمیاد یه زنیکه‌ی خپل، زشت، ایکبیری، بوگندو، پرخور، بی‌مصرف، کودن، بی‌شعور، اُزگَل، نفهم، غربتی، زامبی، چشم لوچ، لب شتری، پوست کلفت،و دارای بی‌شمار صفات خبیثانه دیگر، رو بگیره


پاسخ:دلت بسوزه هست و از خداشم هست تو برو فکر خودت باش که هیشکی نگاتم نمیکنه ایکبیری خخخخخ چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است حسن کچل زشت هاهاها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:, ساعت 15:43 توسط ღمهرساღ