♥شعــــــر♥

پرستوهای عاشق

اول از روی ادب ای گل زیبا سلام ، دوم از روی محبت به شما دارم پیام...سلام به دوستان عزیز ممنون از اینکه وقت با ارزشتون رو در خدمت من گذاشتین...قبل از رفتن نظر یادتون نره...دوستدار همگی شما ♥مهرسا♥

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

♥شعــــــر♥

شاید!
شعر همین است
که من عاشق تو باشم
    و تو!
         عاشق هر که می‌خواهی

 

کاش
  هم‌چون داغ آب
          بر جویبار
             نشانه‌ای داشتم

 اما.......


حالا که این قصه به پایان می‌رسد
          بی رو درواسی!
                    تو هم در قتل من دست داشته‌ای



نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت13:22---4 بهمن 1394
هر بزی
پاسخ: خخخخخخخخخخخ پویا


هاکان
ساعت16:59---10 ارديبهشت 1394
یه دوستت دارم هایی هم هستـــــــــــــــــ
میدونی دروغــــــــــــــــــــــــــ ــــــــه ها !!!
ولی قلبتــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ واسه باورش ...
به عقلتــــــــــــــــــــــــــ ـــ التماس میکنه !!
پاسخ:لایک بابت متن خیلی قشنگت هاکان


اراگل
ساعت22:15---2 ارديبهشت 1394
حس قشنگیه

یکی نگرانت باشه،

یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده.

سعی کنه ناراحتت نکنه،

حس قشنگیه …

وقتی ازش جدا میشی:اس ام اس بده

عزیز دلم رسید؟

قشنگه: یهو بغلت کنه،

یهو . . . تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم،

بگه که حواسم بهت هست.

حس قشنگیه ازت حمایت کنه،وقتی حق با تو نیست …

آره …

دوست داشتن همیشه زیباست..
لایک عزیزم
پاسخ:متنت عالی گل گفتی لایک به وجود نازنینت عزیز دل خواهر


بهی
ساعت17:31---2 ارديبهشت 1394
خیلی عالی بود براوو عزیز دوستت دارم
پاسخ:فدای مهربونیت منم دوستت دارم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, ساعت 15:18 توسط ღمهرساღ