♥شبی میمیــــــــــرم♥

پرستوهای عاشق

اول از روی ادب ای گل زیبا سلام ، دوم از روی محبت به شما دارم پیام...سلام به دوستان عزیز ممنون از اینکه وقت با ارزشتون رو در خدمت من گذاشتین...قبل از رفتن نظر یادتون نره...دوستدار همگی شما ♥مهرسا♥

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

♥شبی میمیــــــــــرم♥

 

123Friendster.Com

 

 سال ها مے گذرد 

  

  

 و من از پنجرہ بیدارے 

  

 ڪوچـہ یاد تو را مے نگرم... 

  

 و چنان آرامم ڪـہ ڪسے ᓅـڪر نڪرد 

  

  زیر ᓘـاڪستر آرامش من 

  

   چـہ هیاهویے هست ... 

  

 عاشـᓆـے هم دردے است !!! 

  

 و من از لـᓗـظـہ دیدار تو مے دانستم   

  

 ڪـہ بـہ این درد 

    

 شبے ᓘـواهم مرد ... 

 



نظرات شما عزیزان:

like the sun
ساعت8:05---24 آذر 1395
زندگی یک گل سرخ است



پر از عطر،



پر از خار



پر از برگ لطیف،



یادمان باشد اگر گل چیدیم،



عطر



خار و



گل و



برگ،



همه همسایه دیوار به دیوار همند.
پاسخ:براوو همه همسایه دیوار به دیواریم


امیرسالار
ساعت10:03---29 تير 1395

پاسخ:thanks♣♣ اره اونجا خراب شد هر جا بودین خبر بدین به منم


مهدی 23
ساعت8:04---2 تير 1395
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست


پاسخ:فدایی داری ممنونم دل دشمنات بشکنه انشالله


مهران
ساعت11:27---6 بهمن 1394
عالی بود ممنون آقا مهرانییییییییییی
پاسخ:ممنون از وقتی که گذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 7 آبان 1394برچسب:, ساعت 23:13 توسط ღمهرساღ